Een passende visuele identiteit -of huisstijl- is voor een organisatie belangrijk om helder en duidelijk te kunnen communiceren. Eenheid in de visuele en textuele presentatie zorgt voor een sterk imago. Aveander gebruikt de kernwaarden van een organisatie als uitgangspunt voor de visuele identiteit. De kernwaarden worden vertaald naar vormen, kleuren en structuren. Op deze manier wordt een idee vertaald naar beelden die in één oogopslag herkenbaar zijn.
Met een achtergrond in Interaction Design is Aveander volledig uitgerust om interactieve media te ontwerpen. In aanvulling op de visuele identiteit kan deze bijvoorbeeld verwerkt worden in een website op maat. Op deze manier kan een organisatie op een complete manier gepresenteerd worden. Neem contact op voor de mogelijkheden.
- Infographic - een informatieve illustratie
Heeft uw product een presentatie, uitleg of gebruiksaanwijzing nodig? Of is er hulp nodig bij het helder communiceren van een complex concept? Aveander kan hier bij helpen. Met behulp van het AIDA principe (Attention, Interest, Desire, Action) kan de informatie op een gelaagde wijze gepresenteerd worden. Hierdoor kan de kijker een concept stapje voor stapje en op zijn of haar eigen manier tot zich nemen.
Een pakkend beeld kan aandacht trekken, verleiden, een sfeer neerzetten of iets uitleggen.
Aveander heeft veel ervaring met het vormgeven en opmaken van drukwerk. De combinatie van het vormgeven van tekst en het zoeken naar passende beelden bij de tekst, totdat de informatie een overzichtelijk en aantrekkelijk geheel is vormt steeds opnieuw een creatieve uitdaging.